Slogan reklamowy ,w którym koncentrują się komunikaty perswazyjne wywoła aktywny stosunek do produktu.


Analiza nazwy pozwoli Ci mieć pewność, że dokonałeś trafnego wyboru dla swojej marki. Jeśli dopiero zakładasz firmę, pomożemy Ci zdecydować o nazwie. Rzecznik Patentowy oceni szanse zastrzeżenia Twojego znaku towarowego w Urzędzie Patentowym. Otrzymasz informacje przydatne w budowaniu spójnego wizerunku firmy. Dowiesz się wszystkiego o nazwie swojej firmy.

Analiza nazwy obejmuje:
  • sprawdzenie możliwości zastrzeżenia nazwy w Urzędzie Patentowym przez Rzecznika Patentowego,
  • znalezienie domen możliwych do zarezerwowania,
  • badanie oddziaływania nazwy metodą ankietową,
  • językową analizę nazwy,
  • sprawdzenie znaczenia nazwy oraz znaczeń pokrewnych,
  • podsumowanie analizy i opinię.
Otrzymają Państwo od nas kilkanaście stron dokładnej analizy nazwy firmy, marki, produktu lub usługi. Nad nazwą pracują nasi marketingowcy, bazując na swoim bogatym doświadczeniu oraz rzetelnej wiedzy. Zapytaj o koszty i szczegóły oferty.

Dowiedz się wszystkiego o swojej nazwie.