Tworzenie nazwy to złożony proces składający się z kilku etapów
m.in. skrupulatnie wypełniony brief pozwala na stworzenie optymalnej nazwy.

PORTFOLIO - WYBRANE REALIZACJE
Tarka i Miarka logo
Tarka i Miarka
Nazwa dla sklepu internetowego z akcesoriami kuchennymi.
Tarka i miarka to oczywiście tylko przedstawiciele ogromnej rodziny akcesoriów kuchennych, które każdego dnia używane są przez miłośników dobrego jedzenia oraz gotowania. To właśnie z myślą o nich powstaje sklep internetowy, który w swojej ofercie będzie posiadał rozmaite akcesoria kuchenne, charakteryzujące się najwyższą jakością oraz oryginalnym designem. Nazwa sklepu od razu informuje nas o tym, że to właśnie tu znajdziemy oryginalne i praktyczne przedmioty w kuchni: Akcesoria kuchenne - tarkaimiarka.pl

GreatFruit logo
Qbiko
Nazwa dla firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją kubków.
Słowo stworzone sztucznie dla firmy oferującej kubki, szklanki, kieliszki, popielniczki, filiżanki i inne tego typu produkty o charakterze reklamowym. Nazwa zawiera w sobie przedmiot, który jest głównym asortymentem przedsiębiorstwa, czyli ma charakter informacyjny. Co więcej – wymawiając nazwę, słyszymy i natychmiast kojarzymy, jakiego rodzaju usługi oferuje firma, nie ma rozbieżności, która mogłaby wprowadzać Klienta w błąd.

Złap za ucho
Slogan dla firmy Qbiko.
"Złap za ucho" to slogan, który nie jest jednoznaczny. Po pierwsze – znając specyfikę firmy, natychmiast kojarzymy, że chodzi o ucho kubka, jednak tuż za nim w umyśle skrada się również powiązanie tego z czynnością łapania kogoś za ucho (ewentualnie policzek), jak to niegdyś w zwyczaju miały starsze ciotki. Kojarzy się pozytywnie, zarówno w pierwszym połączeniu, jak i drugim. Co więcej – jest prosta i łatwa do zapamiętania.

houset logo
Houset
Nazwa dla firmy w branży budowlano-remontowej.
Nazwa firmy zajmującej się budową i remontem. Wyraz sztuczny, stworzony z angielskich słów "house" i "set". Pierwszy wyraz oznacza dom, czyli miejsce, które każdy z nas ma, a z czasem chce założyć dla własnej rodziny. Set to ustawienie, umieszczenie czegoś, co pośrednio możemy rozumieć również jako remont. Poprzez pierwszy wyraz jest łatwa do zapamiętania, również przez osoby nie używające na co dzień języka angielskiego.

Delisfera logo
Delisfera
Nazwa dla sklepu spożywczego.
Nazwa kojarzona poprzez wyraz „sfera” z czymś z wyższej półki. Deli to część wyrazu „delikatesy”, by zasygnalizować odbiorcy, że w tym właśnie sklepie znajdzie ofertę spożywczą. Połączenie „deli” ze „sferą” pozwala odczuć, że znajdujemy się w miejscu, gdzie za przystępną cenę otrzyma wartościowy towar. Nie ma trudności z zapamiętaniem nazwy, brzmi jak jeden wyraz przemycając dwojaką naturę sklepu.

GreatFruit logo
Greatfruit
Nazwa marki dla firmy Vegdis - dostawcy świeżych owoców i warzyw
Nazwa jednoznacznie ukierunkowuje skojarzenia odbiorcy, nie tylko przez swoją analogię dźwiękową do słowa grapefruit, ale także przez warstwę informacyjną “great fruit” - znakomity, duży owoc. Dzięki tej swoistej grze słownej, nazwa staje się jeszcze bardziej atrakcyjna i odbiorca świadomie docenia jej walory. Jest czytelna zarówno dla osób posługujących się językiem obcym, jak i dla tych, którzy go nie znają.

Dostarczamy naturalnie slogan
Dostarczamy, naturalnie  www.vegdis.com
Motto warszawskiej firmy Vegdis – dystrybutora owoców i warzyw
Krótkie i treściwe motto firmy, zawierające subtelną dwuznaczność. Hasło miało podkreślać świeżość oraz wysoką jakość dostarczanych przez firmę produktów. Skonstruowaliśmy treściwy komunikat informacyjny.

Maludek
Maludek   www.maludek.pl
Nazwa sklepu internetowego z akcesoriami dla małych dzieci
Kompilacja dwóch wyrazów “mały” oraz “ludek” tworzy wyraz, odzwierciedlający dziecięcą postać. Sugestywna nazwa prowadzi skojarzenia wprost do sfery dziecięcego wyglądu. Maludek – mały ludek o dużych potrzebach. Melodyjna i przyjemna w wymowie nazwa zachęci rodziców do skorzysta z oferty sklepu. Zaprojektowaliśmy również logo oraz stronę internetową firmy. Naszego autorstwa jest także CMS sklepu.

Beneta logo
Beneta 
Nazwa marki polskich produktów spożywczych
Nazwa międzynarodowa, ale o źródle wschodnioeuropejskim. Właściciele będą dystrybuować produkty również na rynek zagraniczny, dlatego nazwa nie może zawierać polskich znaków, musi być łatwa do zapamiętania i wypowiedzenia. Skonstruowaliśmy słowo, które jest modyfikacją łacińskiego “bene te”, czyli “twoje zdrowie”. Mocny w brzmieniu wyraz komunikuje pewną i stabilną markę. Trzy sylaby otwarte umożliwiają łatwą wymowę oraz sprzyjają zapamiętaniu nazwy.


Pepe Rosso logo restauracji
Pepe Rosso 
Nazwa restauracji włoskiej w Kielcach
Burzliwe prace nad nazwą zakończyły się sukcesem, czego dowodem jest świetnie prosperująca restauracja w centrum Kielc. Współpraca z właścicielem zaowocowała doskonałą nazwą. Pepe Rosso to włoski odpowiednik polskiego czerwonego pieprzu. Nazwa jest melodyjna, łatwa do wypowiedzenia, a także zapamiętania. Idealnie pasuje do restauracji z włoskimi potrawami, które słyną z tradycyjnych przypraw.

eobiady
Danie na wyciągnięcie myszki www.eObiady.pl
Slogan reklamowy internetowego systemu zamawiania jedzenia

Slogan jest modyfikacją doskonale znanego frazeologizmu "coś na wyciągnięcie ręki", który odnosi się do specyfiki usług oferowanych przez firmę. Wystarczy kliknąć myszką i wybrać ulubione danie, które zostanie dostarczone na miejsce lub przygotowane w lokalu. Slogan reklamuje szybki i nowoczesny sposób zamawiania jedzenia. Nasza firma zajęła się także wykonaniem strony internetowej oraz logo.


moonlight
Jasny obraz zarządzania
Hasło reklamowe aplikacji biznesowych dla firm.
MoonLight Warszawa

Hasło informacyjne, odnoszące się do prostych rozwiązań w zaawansowanym systemie do wspomagania zarzadzania firmą. Główna zaleta produktu została ujęta metaforycznie. Hasło zawiera jasny przekaz reklamowy.

Gruntbudowa logo
GruntBudowa
Nazwa przedsiębiorstwa budowlanego
(roboty ziemne, stabilizacja gruntu, fundamenty)

Nazwa typowo informacyjna, zawiera nie tylko treść profilu działalności firmy, ale także symboliczny slogan - “grunt to budowa". Dwuznaczność słowa “grunt” dodaje jej oryginalności. Dzięki sztandarowemu wyrazowi branżowemu użytemu w nazwie - budowa, przedsiębiorstwo wzbudza zaufanie u odbiorców. Proste połączenia zgłoskowe, sprawiają że nazwa jest łatwa do wypowiedzenia również dla obcokrajowców.

Speedwash
Speedwash 
Myjnia samochodowa w Rzeszowie
Sugestywna nazwa doskonale oddaje charakter firmy, jaką jest myjnia samochodowa. Speed odnosi się zarówno do dynamiki, która związana jest z branżą motoryzacyjną, jak i do szybkości usług oferowanych przez przedsiębiorstwo. Naturalne połączenie angielskich słów tworzy łatwą do zapamiętania, energiczną i informacyjną nazwę.

Quatra
Quatra www.quatra.pl
Nazwa sklepu internetowego z zegarkami
Nazwa powstała z inspiracji, którą dało słowo określające czas - „quarter” - kwartał. W subtelny sposób została przemycona informacja o tym, iż marka związana jest z mierzeniem czasu. Pierwsza litera Q jest nie tylko nośnikiem nowoczesności, ale również znakiem jakości, a co za tym idzie – profesjonalizmu. Brak bezpośrednich odniesień do zegarów w nazwie, pozwala na ewentualne rozszerzenie asortymentu sklepu, na czym szczególne zależało naszemu Klientowi.

MagWords logo
Teksty na opakowanie zestawu edukacyjnego MagWords 
Wspólnie z pomysłodawcą zestawu edukacyjnego do nauki czytania dla najmłodszych, przygotowaliśmy teksty na opakowanie. Treść na pudełku jest jasna i czytelna, podana w atrakcyjnej formie graficznej zachęca do lektury. Informacje są skonstruowane tak, aby opiekunowie i rodzice poczuli, że to właśnie do nich kierowany jest produkt.

intelog-logo
Intelog 
Firma zajmująca się inteligentnymi oraz tradycyjnymi
instalacjami elektrycznymi

Sugestywna nazwa odwołuje się do warstwy znaczeniowej wyrazu. Konstrukcja nazwy pozwala skojarzyć ją z takimi słowami jak: inteligentny/intelligent, logiczny/logic, które bezpośrednio odwołują się do działalności firmy: logiczne i inteligentne rozwiązania elektryczne. Całość tworzy naturalne, nowoczesne słowo spełniające swoją marketingową rolę zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

Alfa logo
Prosta wizja technologii
Motto lokalnej firmy komputerowej Alfa z Przemyśla
Hasło łączy w sobie prostotę i nowoczesność. Każde z dobranych słów oddaje specyfikę firmy Alfa. "Technologie" to nośnik profesjonalnych usług i zaawansowanych produktów, "wizja" odzwierciedla prestiż i nowoczesność przedsiębiorstwa, natomiast wyraz wprowadzający - "prosta" komunikuje jasne i rzetelne rozwiązania.

Pepe-Rosso teksty www
Teksty na stronę internetową restauracji
www.pepe-rosso.pl

Naszego autorstwa jest nie tylko logo i strona internetowa restauracji Pepe Rosso, ale także niektóre teksty. Przygotowaliśmy również liczne materiały reklamowe zarówno od strony werbalnej, jak i graficznej: ulotki, plakaty, banery, prezentację multimedialną firmy.

Niepokorni
Teksty na stronę internetową grupy Niepokorni
www.niepokorni.com.pl

Teksty powstały na podstawie informacji dostarczonych przez naszego Klienta. Mieliśmy rzetelnie, ale w lekkiej formie i z odrobiną humoru przedstawić elitarną grupę tancerzy erotycznych oraz ich ofertę. Obierając specyficzny styl oraz wpasowując się w charakterystyczną atmosferę panującą na pokazach napisaliśmy teksty, które budują nowoczesny i profesjonalny wizerunek grupy.



Crysta Finance teksty reklamowe
Teksty na stronę internetową doradcy finansowego
www.crystalfinance.pl

Teksty na stronie internetowej doradców finansowych przede wszystkim powinny wzbudzać zaufanie. Oferta musi być przedstawiona w sposób przejrzysty, całkowicie zrozumiały dla odbiorcy.